Para consultar un trámite sin finalizar que se realizo sin estar autenticado, es necesario introducir el documento identificativo que se indico en el formulario.
* Campos requeridos
IniciCatàleg de tràmitsVore tràmit FDM-013 Convocatòria de beques de practiques professionals per a titulats
Atenció
Aquest tràmit permet realitzar-se sense autenticació, però un usuari no autenticat no podrà consultar la seua informació en la carpeta ciutadana, desitja continuar sense iniciar sessió?
Desitja continuar?
FDM-013 Convocatòria de beques de practiques professionals per a titulats
FDM-013 Convocatòria de beques de practiques professionals per a titulats
No hi ha dades a mostrar en aquest apartat
Documentació que cal aportar
Amb caràcter general, per a totes les sol·licituds
DNI de la persona sol·licitant
O document d'identitat de qualsevol dels països a què es fa referència en l?apartat primer de la base segona.
Titulació requerida
En la base primera, i que d'acord amb l'apartat 2.2 d'estes bases, és requisit per a concórrer a la convocatòria. Si la titulació no és espanyola s'haurà d'acreditar la seua homologació a Espanya i en cas d?equivalències, hauran de ser aportades per la persona aspirant mitjançant certificació expedida a aquest efecte per l'Administració competent en cada cas.
En el cas de discapacitat
Documentació acreditativa del grau de discapacitat reconegut
En el cas d'aportar voluntàriament documents per a la seua valoració
Document amb una relació de tots els mèrits relacionats
Acompanyat per tota la documentación que l?acredite
Finalitzat el termini de resolució sense haver-se rebut resposta de l'Administració, la sol·licitud quedarà resolta de forma negativa per al sol·licitant.
Observacions
Amb caràcter voluntari per a la seua valoració:
a) Expedient acadèmic amb la nota mitjana oficial.
b) Document amb una relació clara i detallada de tots els mèrits que s’aporten acompanyat per tota la documentació que acredite cada un dels mèrits relacionats per a la seua valoració per la Comissió de Valoració en la forma prevista en la base cinquena.
IMPORTANT: La Comissió de Valoració dels mèrits en cap cas ha de considerar ni la documentació ni els justificants dels mèrits que els persones aspirants presenten fora del termini establit per a la presentació dels sol·licituds o que no estiguen relacionats expressament en el document referit.
No obstant això, si la Comissió considera que algun dels mèrits relacionats en aquest document no està suficientment acreditat, podrà requerir en qualsevol moment que s'aporte la documentació que ho acredite a fi de poder valorar-la. En tot cas el document que és present farà referència sempre a una data anterior a la finalització del termini de presentació d’ instàncies, aquesta inclosa.
Forma de presentació
On-line
El ciutadà pot presentar la seua sol·licitud a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Torrent (www.torrent.es) utilitzant els models normalitzats que trobarà en la carpeta ciutadana.
A este efecte pot trobar manuals i videotutorials en l'apartat "Assistència tècnica per a la tramitació electrònica", a la Seu Electrònica. També pot fer consultes o comunicar incidències al correu ajudam@torrent.es
Termini Presentació
Termini de presentació: del 22/03/2022 al 04/04/2022
No hi ha dades a mostrar en aquest apartat
Control de seguretat
Aquesta web utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per a oferir-li una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis l'usuari accepta l'ús que fem de les 'cookies'.